Katılım Enerji Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Kemal Temel, Temmuz ayı itibarıyla Türkiye’nin farklı bölgelerinde ve yurt dışında gerçekleştirmeyi planladığı güneş enerjisi santrali yatırımları için saha ziyaretlerine başlıyor.
Temmuz ayında Urfa, Elazığ ve Muş bölgelerinde yapılması öngörülen yatırımlar kapsamında bölgeye keşif ve ön değerlendirme ziyaretlerinde bulunacak olan Dr. Temel, Ağustos ayında ise Ege Bölgesi’ne giderek santral kurulumu için potansiyel araziler ve enerji altyapısı üzerine yerinde incelemelerde bulunacak.
Yatırım planlarının sadece Türkiye ile sınırlı kalmadığını belirten Dr. Kemal Temel, Eylül ayında Birleşik Arap Emirlikleri’ne giderek bölgedeki yatırımcılarla bir dizi görüşme gerçekleştirecek. Görüşmelerin temel odağında, güneş enerjisi alanında uluslararası iş birliği modelleri ve ortak yatırım fırsatları yer alacak.
Yenilenebilir enerjiye verdiği önemi her fırsatta vurgulayan Dr. Temel, “Güneş enerjisi sadece bugünün değil, geleceğin de ana enerji kaynağı olacak. Türkiye’de ve yurtdışında sürdürülebilir, çevreci ve ekonomik çözümler üretmeye devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.
Katılım Enerji öncülüğünde gerçekleşecek bu yeni yatırım atağı, hem yerel kalkınmaya katkı sağlayacak hem de Türkiye’nin enerji bağımsızlığı hedeflerine önemli bir destek sunacak.
Mihalıççık’tan Ses Getirecek Hamle: Milli Yıldız Tahir İlkbahar ile anlaşma sağlandı
AHİD 41. Yılında Ödül Töreni Düzenledi
Sosyal Güvenlik Uzmanı Erhan Nacar: “Türkiye’nin Tek Tip Emeklilik Sistemine İhtiyacı Var”
Aile Terapisti Pınar Baybaşin “Nafaka Tartışmaları Sadece Hukuki Değil, Toplumsal Bir Meseledir”
Aziz Cem, USA OPEN 2026’da Altın Madalyaya Uzandı
Temizlikçi Seçerken Güven mi, Fiyat mı? MY HOME LIFE Temizlik’in 18 Yıllık Cevabı